englishgerman

1. Når du afgiver en ordre
Når du har afgivet en ordre i System Standex A/S' Webshop, vil vort system automatisk sende dig en ordrebekræftelse via e-mail. Faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af ordren – den vedlægges ikke de varer, du har bestilt.

2. Annullering af ordre 
Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra System Standex A/S’ Webshop kan annulleres ved at kontakte kontoret omgående på 66 15 66 15. Dette gælder dog ikke for evt. allerede printede eller specialfremstillede produkter.

3. Priser
Alle angivne priser er i danske kroner og tillægges 25 % moms ved checkout. Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv. 

4. Betaling
Betaling for bestilte varer sker ved tilsendelse af elektronisk faktura. Husk at opgive en email til brug for dette.

5. Fragt og levering 
Forventet leveringstid er 3-5 hverdage for produkter uden grafisk produktion.

Fragten sker Ab Fabrik, dvs. ufranko med Danske Fragtmænd eller – hvor muligt – som bilpakke med tillæg af bilpakkegebyr.

Der faktureres for evt. paller.

Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

6. Returnering
Har du fortrudt dit køb, kan du - mod forudgående aftale og på egen regning - returnere varen til

System Standex A/S
Herluf Trolles Vej 140
5220 Odense SØ

Såfremt varen modtages i fejlfri stand, vil vi kreditere produktets pris mod et gebyr på 10%.
Evt. grafik eller specialproducerede varer tages ikke retur/krediteres ikke.

8. Reklamationsret
I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som virksomhed 12 måneders reklamationsret på alle varer.
Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte System Standex A/S og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Vi vil derefter håndtere din reklamation og tage kontakt til dig med henblik på afhjælpning af fejl eller mangel.

9. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
System Standex A/S tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.