Handelsbetingelser


1. Når du afgiver en ordre
Når du har afgivet en ordre på System Standex A/S Webshop, sender vores system automatisk en bekræftelse via e-mail. Fakturaen sendes til dig på mail efter bestillingen er afsendt - og ikke sendt med varerne.


2. Annullering af ordrer
Ordrer, der ikke er leveret af System Standex A/S Webshop, kan annulleres ved at kontakte kontoret med det samme, på telefon +45 66 15 66 15. Dette gælder ikke allerede trykte eller specialfremstillede produkter.


3. Priser
Alle priser er excl. moms.


4. Betaling
En elektronisk faktura vil blive sendt på e-mail. Angiv venligst en passende e-mailadresse.


5. Fragt og levering
Leveringstiden er omkring 3-5 hverdage for produkter uden grafik. Små pakker sendes med Danske Fragtmænd. Paller sendes med en fragtmand efter vores valg. Forsendelsesomkostninger opkræves 1:1 på fakturaen. Ønsker du at få varerne afhentet af din egen speditør, bedes du informere os på forhånd. Forsendelses mål og vægt sendes på e-mail efter varerne er pakket.


 6. Retur 
Hvis du ønsker at returnere ordren, kan du - efter forudgående aftale - sende varerne retur til System Standex A/S Herluf Trolles Vej 140 5220 Odense SØ Danmark.

Hvis varen er fejlfri krediterer vi varen minus 10 % returomkostninger. Eventuelt Grafik eller specialfremstillede produkter kan ikke returneres/krediteres. 

7. Garanti
I henhold til de danske regler giver vi 12 måneders garanti på alle produkter (ekskl. grafik). Opdager du en fejl på en vare, skal du hurtigst muligt og inden for 8 dage ringe til os og beskrive fejlen. Eventuelt med fremsendelse af billeder. Vi vil herefter behandle din reklamation og kontakte dig for at udbedre manglen. 

8. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
System Standex A/S påtager sig intet ansvar for eventuelle afgiftsændringer, pris- og rettelsesfejl, tekniske fejl, lagerudbud og eventuel force majeure, herunder forsinkede leverancer fra underleverandører